iPhoneBlog.de iPhoneBlog.de
van Alex Olma
10. September 2015 – 18:10 Uhr

„You’ve Seen It All Before, and Nothing Else Like It“

IPhoneBlog de NewYorker

And that’s part of the reason why Apple’s “me too”s end up feeling like “me-first”s. In the age of digital, execution is staggeringly important, and there isn’t a single company in existence that can pull off polish and simplicity like Apple. While other companies struggle just to get all of their devices and services talking to one another, Tim Cook and friends are worrying over the details that actually make consumers pay attention. The products don’t just work the way they should; they feel the way they should. Reducing friction, even a single click, can change the way a user perceives an entire product.

Apple: You’ve Seen It All Before, and Nothing Else Like It“ | Joshua Topolsky

Faust auf Auge.

Social

Abonnement

iPhoneBlog #one präsentiert wöchentlich neue Videos über App-Store-Apps und einen täglichen Ideenaustausch im privaten Slack-Kanal. Noch nicht dabei? Werde Abonnent.

Du hast schon einen Account? Login.

Support

App Store

Wer eine beliebige iPhone-App im App Store über diesen Link kauft, seinen Mac mit Software aus dem Mac App Store bestückt oder ein Produkt seiner Wahl bei Amazon bestellt, unterstützt das iPhoneBlog mit einem kleinen Prozentsatz des (unveränderten) Kaufpreises.

Archiv

Gastfreundschaften