pCloud

Angekündigt für Q2/2018: „The Movi Phone Stabilizer“

Vimeo

Mit dem Laden des Videos akzeptieren Sie die Datenschutzerklärung von Vimeo.
Mehr erfahren

Video laden

PHA+PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vcGxheWVyLnZpbWVvLmNvbS92aWRlby8yNDUzMDQ2NjY/ZG50PTEmdGl0bGU9MCZhbXA7YnlsaW5lPTAmYW1wO3BvcnRyYWl0PTAiIHdpZHRoPSI2NDAiIGhlaWdodD0iMzM4IiBmcmFtZWJvcmRlcj0iMCIgYWxsb3dmdWxsc2NyZWVuPSJhbGxvd2Z1bGxzY3JlZW4iPjwvaWZyYW1lPjwvcD4=

Tabb Firchau thinks a lot about the future of cinema. He’s the president of Freefly Systems, a company that makes high-end camera gear like $20,000 gimbals and $17,000 drones for Hollywood movies and shows. The company’s creations help professional filmmakers get sweeping aerial footage they can’t capture with a standard camera rig, but those high prices make the equipment—and the shots—inaccessible to non-pros.

Like any good entrepreneur, Firchau wants to democratize the market. Freefly is doing just that with the Movi, a $299 stabilizing gimbal for the iPhone (and only the iPhone) that’ll launch during the first half of next year.

Jordan McMahon | Wired.com

Konkurrenz für den Osmo Mobile: Freefly stellt im zweiten Jahresquartal dem Gimbal von DJI einen 300-US-Dollar-Mitbewerber vor die Nase – iPhone-only.

Für qualitativ hochwertiges Zubehör (Objektive, Mikrofone, Stative, etc.), auch wenn das ein paar Hundert Dollar kostet, herrscht in unseren YouTube-, Snapchat- und Instagram-Zeiten, ganz sicher eine ordentliche Nachfrage.